Ben 32 ×2 gunluk hamileyim bebgim dünden beri hareket ediyor cok nadir oda toplanmasını felan hissediyorum ama dunden once tekme felan atardi durmazdi hic simdi boyle sakinledi normal midir acaba sizin bebeklerde kimi zaman hareketli kimi zaman sakin mi oluyolar?