Samira67 8 yaşında kızımın doğuştan ayak parmağı yapışıklıgi var çok rahatsız bu durumdan ameliyat yaptırmak istiyoruz böyle bir durum yaşayan varmı acaba
Samira67 Esraali bizimde 2 ayak parmağı yapışık nasıl zor oldumu peki ameliyat ve iyileşme süreci.ve plastik cerrah mı yaptı ameliyatı genel cerrah mı
Esraali Samira67 bilmiyorum ki çok uzun zaman önce yapıldı ama endişe edil ele bir sey değil iyileşti hemen
rosatue Samira67 bunu iki branş da yapabilir. Estetik cerrahların ekipmanları daha hassas olduğu için daha iyi sonuç elde edersiniz