Keskinn07 Kızlar bebeği görüyorsunuz dimi 26 sında devlete gittim ilk defa çok bulanık ultrasondu daha önce özele gidiyordum tahliller için devleti tercih ettim ama makine eskiydi şimdi tekrar kendi doktoruma gideceğim devletin makınesinda 7+5 cıktı ama normalde suan 8+3 olmam gerekiyor  https://resimyukle.io/r/HdtiVl9m8m
seydahafsa Keskinn07 Bende senin gibiyim canim 8 haftalikke devlette 26 dindar pardon 7 haftalikken 6 haftalık çıktı