Melhaercan benim 7 haftalıkken falan olmuştu 2 gün yattım hastane de serum iğne Progestan falan verildi Progestan a hala devam ediyorum çok şükür 11 haftalık olduk kanamam yok içerde küçük hareketler var ama önemli değil yine de dikkat et demişti doktorum