Rojin1993 Dün doktor nst sonuçlarıma bakıp tamam haftaya çatı muayenesine gel dedi gönderdi beni başka da bişey demedi bende o heyecanla çıktım sormayı unuttum 🤦♀️ Anlayan varsa yazabilir mi ? 🙏 https://resmim.net/i/bg8Ai
Kvsraykt Rojin1993 En alttaki sancı göstergesi yani doğum sancısı olursa düzenli aralarla 100 lere çıkıp 30 60 saniye kalıp tekrar aşağı indiğini gösterir