Aynuromerbyr12 Kızlar 27+5 im göbeğimi aşagıda hisediyorum görenler de diyor normal mi bu benim gibi olan var mı?
bilnazo68o Aynuromerbyr12 bende aynıyım başından beri hep öyleydi hiç yukarı çıkmadı 30 hafta olduk 🤷♀️. Oğlum da hiç öyle değildi. Ama kızım hep aşagıda
UralAybars0921 Aynuromerbyr12 benimki erkek, geç çıkar dediler. 31+4 olduk daha göbek çıkmadı yukarı, hamile kıyafeti giydiğimde futbol topu yutmuş gibiyim 😁
Uza 28 haftalığız benimde hep aşağıda yani göbek deliği hizasında hissediyorum bebeğimi bazende göbek deliğinin daha aşağısında hiç yukarı çıkacak gibi de durmuyor. Acaba böyle aşağıda büyür mü bebek?