Merhaba kızlar 👧 38+2 gebeyim kanlarıma bakıldı geçen çarşamba değerimin 8.1 olduğunu söyledi doktor kan ilaçlarını kullan dedi feramat verdi ama ben onu kullanamıyorum çok midemi bulandırıyor, kusturuyor ve halsizleştiriyor. Bir de serum içine ferinject yazmış eczanede sordum 350 TL. Şu anda o kadar bütçem yok yaptırmazsam başka yolu yok mu yani doğumda bir zararı vs olur mu?