Damla67 benimde öyleydi 24+2de öğrenmiştim bende.. çok fazla bisey yapmadım aslında.. şeker testi yapıldı çok şükür çıkmadı.. doktorda bebisden kaynaklı o zaman çok fazla su içme yeter dedi.. kimisinde normale dönüyor kimisinde doğuma kadar devam ediyor.. bende doğuma kadar devam etmisti