Dün sabah bayağı hareketler yaptım squat yürüyüş hurma pilates merdiven emekleme ve ılık duş akşamına sancılar yokladı çoğaldı yaylada kalıyodum annemlerin yanında yan komşumuz ebe Allahtan o geldi çatı muayenesi yaptı 1 buçuk cm açıklık varmış akşamına şehre indik sabaha kadar sancım çok hafifti sabah doktora gittim nst çekildi sancı görünüyor tekrar bi çatı muayenesi aynı açıklık devam etti bebeğin başı gerideymiş sonra akıntım vardı serum taktılar kanımdada enfeksiyon çıkmış 3 serum yedim sonra tekrar nst sancılar gitmiş bu arada kalbim ağzımdan çıkacak gibi atıyor kalp romatizması var bende sancı geldikçe kalp çarpıntım oluyor kardiyolojiye yönlendirdi doktor gittim normal doğum istiyorum normalde ama kalpten dolayı korkuyorum kardiyoloji sıkıntı olmaz dedi normal doğum kendi doktorumda muayene etti doğum başlamamış 🙄 bugün kucağıma alıcam diye bekliyordum ama eve geldim nişanım geldi kızlar dua edin bana her an gelebilir bebiş 🥰🌸