mommy2 Arkadaşlar merhaba bu sabahtan beri karnımın altında bi ağrı var geçmiyor cok şiddetli degil ama düzenli olarak ağrıyor. 33+3 haftalığız. Sanki vajinamin icinde de bir ağrı var geçmiyor. Çocuk hareket edince de aciyor size de oluyor mu bu? 😣