Nisayaz Arkadaslar bende astim var 10 haftalik hamileyim bugun astim ataklari tuttu ilac kullanmiyorum devlete gittigim icin de arayamiyorum soramiyorum haliyle doktoruma ozel degil sonucta ilacsiz nasil atlatabilirim
zizi1985 Hamilelikte kullanılan astım ılacları var ve obemlı bır konu astım hamılelıkte.Ihmal etmeyın