BusraUras ama bazen herkes normal doğum yapamıyorum ve bu kişiden kişiye değişiyor sizde öyle oldu diye baskalarda öyle olacak diye bişey yok, ben mesela sezeryan oldum ertesi gün ayaktaydim taburcu oldum eve geldim geldim yemek yaptım, ben çok istedim normal doğum yapmak ama acilmam olmadığı için zorunlu sezeryan oldum, herkesin hakkında hayırlısı olsun önemli olan anne de bebek te sağlıklı olsunlar