sernaz33 Minik_kalplim_ hamileliğin ilk 4 ayı hep mantar çorbası yedim canım hazır başka bisey yiyemedim
supermomss Minik_kalplim_ yememeye çalışıyorum ama kremalı domates çok güzel oluyor ben onun içine azıcık tel şehriye de katıyorum. 😋😋😋 nam namm
bugrabebegim Minik_kalplim_ bende severim ama hazır çorba hamilelikte zararlı deniliyor bu yüzden tüketmiyorum🥲