_biranneadayi Canlarım bu haftada göbeğin çıkması normal mi ya? Karnımda da sertlik hissetmeye başladım yüzüstü yatamıyorum artık. Erken değil miii 😶
asena9 _biranneadayi ben de 16+4 üm aynı durumdan muzdaribim😁 o rahat uykular hayallerde kalıyor artık galiba 🤦🏻♀️
melek6161 _biranneadayi ben 9. Haftadayım Karnım 9 aylık gbi Gaz galiba İğne batırsalar patlıcak gbiyim😳
ebruzb _biranneadayi benimde 17.haftaya girdiğimde çıktı bi sabah uyandım ve karnım var çok garipti 😂
_biranneadayi Azramina21 ilk gebelik miydi acaba? Bazen kilo mu diyorum o kadar da yemiyorum oysa ki ama neden bu şişlik anlamadım patlayacam sanki
_biranneadayi Oymk_ozg benim geçmiyo yumru gibi bişey var göbek deliğimin altında yüzüstü yatamıyorum nefes alamıyorum batıyo sanki bişeyin üstüne yatmışım gibi 😅
_biranneadayi asena9 evet ya demek ki artık yavaştan geliyolar 😅 bazen hadi göbeğim çıksın diyodum da şimdiden böyleyse büyüdükçe nasıl olur kim bilir😅
sumeyraballl melek6161 kuzum o bi an olur iner bi an olur şişer o haftalarda bende de çok sık gaz oluyodu patlıck gbi oluyodm çok rahatsz ediyodu
melek6161 sumeyraballl evet cok doğru Ama korkum şu ilerde karnım iyice şişince nolcak Zaten kocaman Nefes alamıcakmıyım bi korku sardı beni
marbling10 _biranneadayi ben de yüz üstü yatamıyorum rahim artık büyüyüyor dışarıdan belli olmayanilir ama siz anlarsınız büyüdüğünü
_biranneadayi Azramina21 inmedi mi sonra öyle devam mı etti 😅 2 hafta içinde 1-2 kilo aldım böyle giderse sonumu düşğnemiyorum😅
Syda01 _biranneadayi ayni ben de 17 haftalık oldum 16 da basladi sirt üstü yattigim gibi karnım sertlesiyor yatmıyorum artik göbeğim de çıktı biraz
asena9 Sblut23 karın ağrısı arada bir oluyor ama bel ağrısı pek olmuyor genelde istirahat ediyorum ayakta kalmamaya çalışıyorum ayakta kalırsam oluyor tabii 😊