Umbilik Bence de çok güzel. Kardeşim Ali ismini çok sever oğluma koyacağım der hep, o yüzden Ali ismini elemiştim kendi oğlumda. Tuna da düşündüğüm isimlerden biriydi ikisi bir arada gayet iyi olmuş.
alininannesiii Umbilik eşimin eseri bu arada sürekli isim sayıyordu bana hep ıy bu ne diyordum bir gün Tuna dedi bende yine tepki vermedim ama aklımda kaldı Tuna ismi hoşuma gitmeye başladı gün geçtikçe ilk defa saydığı isimler bir işe yaramıştı 😄
alininannesiii Umbilik amin inşallah sağlıkla gelir kalbimiz azcık kırık ama o da iyileşir umarım kalp ritim bozukluğu var düzelmiş biraz ama inşallah doğuma kadar düzene girer 🙏🏼🙏🏼
Kubbra İkisini yan yana bende ilk defa duydum a abes gelmiyor kulağa iki isim koyulacaksa bebeğe ikisi bir söylenmeli bence oyuzden şimdi deniyoru, Ali tunaaaa oğlum gel bakimm oldu bence iyi yanı 👍😂😂
alininannesiii Kubbra karan ismini herkes koydu gerçi poyrazı da aynı şekilde ama ben poyraz seçerdim