papatya56 Adetıme 11 gun var yumurtlamayı catlamayıda gordum beyaz krem gıbı akıntım var böyle olupta hamılelık olabılır mi
aysessozer papatya56 aynı durum bende de var canım 10 ağustos adet günüm ben ovulasyon testi de yapmadım ne zaman yumurtlama oldu bilmiyorum ama adet bitiminden sonra kasık ağrısı vardı yumurtlama gunu o zaman olmuştur diyorum çarşamba perşembe bende de akıntı olmuştu
qokceyy aysessozer aynı seyleri bende yasadım hatta konuyla ilgili postta actım 5 agustos regli günüm uzun zamandır bel agrım ve akıntım var
papatya56 aysessozer Benımde 10 agustos yumurtlamayı catlamayı gordum beyaz krem gıbı akıntım var kasıklarım agrıyo
aysessozer qokceyy ovulasyon tabi yapmadığım için acaba yumurtlama gunu akıntısı olabilir mi diye düşündüm test aldım 2 saat sıvı almadan ovulasyon testi yaptım negatif çıktı allahim inşallah güzel haberlerle geliriz 🙏🤍
aysessozer papatya56 dun test alıp ovulasyon testi yaptım negatif cikti yumurtlama gunu akıntısı olabilir mi diye düşündüm 1 hafta öncesinden kan testi yapsak çıkar mı acaba
aysessozer papatya56 inşallah güzel haberler alırız kuzum Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🤍
aysessozer papatya56 benimde 2 gündür ara ara bıçak saplanmasi gibi kasık ağrısı oldu onun dışında bir şey yok hayırlısıyla guzel haberler alırız inşallah 🙏🥰
papatya56 aysessozer Benımde oyle bıcak saplanır gıbı kasık agrım var beyaz krem gibi akıntım var Rabbim bizede nasıp etsin bu ay İnşallah🤲🏻🥰
[silindi] Benim de beyaz akıntım vardı hamileliğimi öğrenmeden önce. Gün geçince test yaptım pozitif çıkmıştı. Zaten beyaz akıntıyı görünce içime doğmuştu çünkü yumurtlama tarihim geçmişti.
papatya56 [silindi] İnşaallah canım benımde yumurtlama tarihim geçti beyaz akıntım var krem gibi 11 gun var adetıme İnşallah hamileyimdir