reyynasy özelde yaptırmaktansa devlette yaptırmak daha iyi bence ben öyle yaptım ama tercih meselesi tabiki oraya vereceğim para yanıma kaldı özeldeki doktoruma gösterdim sonucu bitti ben 3 gün sonra almıştım sonucumu karından usg ile bakılıyor sonra kan alınıyor