Hosgeldinbebek Mdegirmen herkes de farklı ama genel olarak adetle aynı belirtiler. Ben de adet belirtileri ve aşırı duygusallık vardı, sürekli ağlıyordum herşeye ki normalde zor ağlayan biriyim eşim bu yüzden şüphelendi öncekilerde de böyleydim🙈
Meraklibiri Mdegirmen kasık agrisiyla adetim gelmeden anlamıştım ben canm gebeligimi test yaptim adete iki gün kala cift çizgi çıkmıştı bide baş ağrısı vardi fazlasiyla
Nur5 Mdegirmen benim şuan tramsferimin12.ghnu yarın kan verecem .belirti varmı yokmu bende bilmiyorum ha bira lavabodayim ,ama zaten normal hayatta böyleyim göğüslerim sisti ağrılı ama adetkende böyle oluyor bazen mide bulantısı var ama adetkende bunları yaşıyorum sırt ağrısı var zaten adetkende sırt ağrısı var .yani bilemiyorum.tek fark benim akıntım çok olurdu camasirimi kirletecek kadar sık değiştiririm yada peçete koyarım şimdi o akıntı yok çok azcik .ama umudum yok pozitifi görmek tabiki isterim aam hiç bir umudum yok
birsusamtanesiydin Göğüslerde aşırı hassasiyet dolgunluk, baş dönmesi , halsizlik , uyku hali ben de bunlar olmuştu 😊
birsusamtanesiydin Mdegirmen benim adetim düzenliydi sadece 1 gün geçikti baş dönmesi oldu öylelikle test yaptım . Ama göğüste hassasiyet halsizlik daha öncesinde başlamıştı .