Hanımlar merhaba. Haftaya doktor randevum var diye bu sabah tam kan ve idrar verdim. PLT değerim düşük çıkmış. Başına gelen var mı? Kanın pıhtılaşmasını sağlayan trombosit sayısının düşüklüğü diye geçiyor. Daha öncede düşmüştü doktorum yakın kontrol altına aldı. Bi sonraki ay yükselmişti. Önemli bişeymiş. Özellikle sezaryen doğum için. Başına gelen var mı ya? Tedirgin oldum doktora gidene kadar telaşlanırım araya haftasonu giriyor.