Sule0606 Hatice-Cihan normalde 2 li tarama için randevu mu şehir Hastanesi’ne aldım ama o an hastanede olduğum için muane olmak istemiştim
Hatice-Cihan Sule0606 anladım insanları anlamak zor biz endişeleniyoruz bazılarında burnu havada oluyo Dr larin işte sıkma canını boşver
Sule0606 Diğer 2 çocuğum da da devlet hastanesine gittim ama böyle bir muamele ile karşılaşmamıştım. 2 li taramada testleri için şehir Hastanesi’ne randevu almıştım zaten. O an o hastanede olduğum için muane olmak istemiştim.😏
Ecenurakgul Pembepanterr bilmiyorum ben oğlumda da bu hamileliğimde de ilk 3 ayda 2 haftada 1 gittim hem 3 basamaklı hastaneye hemde özel hastaneye 😊🌼