Kızlar doguramadim yazdim yazdim ve bende dogurdumm. 40+5 doguramadim dedikten sonra. Saat 2.30 da yatakta uzanıyordum sanki icimde bir balon patladi orkid vardi zaten isemis gibi oldum. Kalktim tuvalete gidim dedim giderken gene akti birseyler ama hic ne agri ne baska bir belirti yok. Neyse lavobaya gittim gene geldi. Kalktim uzerimi degistim. Ama gene geliyor. Neysr anneme dedim suyum geliyor heralde tamam dedi hadi gidelim. Duşa girdim. Dustayken tekrar geldi. Neyse hazırlandık ciktik hadi dedik gidelim. Hastememiz cok yakin cok şanslıyız bu yüzden. Girdim serum yeri açtılar kan aldilar. Dogumhaneye çıkardılar. Açılma 1 cm dedi su gelisi devam ediyor dedi. Bana suni sanci taktılar. Daha sonra adet agrisi gibi agrilar hissetmeye başladım. 10 dk bi 5 dk bi derken allahim dayanamiyorum. Iyice çoğaldı. Baktilar tekrar 3 cm acilma dediler. Nts de sanci cok çıkmıyordu ilk başta. Ben dedim benim tuvaletim geldi. Once izin vermediler sonra izin verdiler gittim ama yapamadim. Geri geldim tabi bu sırada 4 dk bi sanci geliyor sanic geliyor yere comeliyorum. Sonra yatagima geldim tekrar serumları taktılar. Nts ye bağladılar biraz zaman gecti tekrsr baktilar 6 cm aciklik dedi cok iyi dedi. Ama ben duramiyorum sanci geliyor allah diyorum surekli nefes alırken bile cok zorlandim diyebilirim. Daha sonra tekrar geldiler 8 cm aciklik cok az kaldi cok güzel ilerliyorsun dediler. Cok sukur dedim. Bu sefer oglumla konusmaya basldim az kaldi annecim geliceksin annecim bitti annecim diye diye en son dedim bana bi ıkınma istegi geliyo büyük tuvaletim geliyir dedim kusura bakmayin sizede ayip oluyor ama dedim valla sanki yapica gibiyim dedim. Sonra geldi bi bakti ebeye hadi hadi cabuk gelmis alalim hemen dedi. Ebe igne vurdu. Bana dediki sakince ikin sancin gelince ben ufak bi kesik aticam dedi bebegin ilk bebegine gore biraz iri dedi ama minnacik kesmeye kalmadi ben 2. Ikinmamda oglum gözümün önündeydi. 03.50 gibi dogumhaneye girdim. 10.45 te oglum doğdu. 3 kilo 9000 gr dogdu paşam. Simdi odaya çıktık yanimda misler gibi uyuyor. Rabbim hepinize güzel dogum nasip etsin. Sormak istediklerinize musait oldukça cevap vermek isterim. Ama sunu sakin unutmayin kafanizda büyütmeyin rabbim derdi veriyorsa dayanma gücünü de veriyor. Icinizi ferah tutun inanin geckicek gibi geliyor ama dogdugu anda hepsi oyle hizli geciyorki bu muydu diyorsunuz. 😍😍😍😍30.07.2021 10.45 minik mucizem