Feride-42 Nabzım 65-70 arası çıkıyor çok endişeleniyorum. Tansiyonum normal çıkıyor ama. Gebelik şekeri var bende. Öğlen rahatsızlandım şekerime baktım 66 çıktı çok düşmüş hemen bişeyler yedim ama beni çok sarstı
-YildizTozu- Feride-42 nabız normal minimum nabız 60 olmalı 60‘ın altına inerse nabzı düşük sayıyorlar. Hekimin söylediği bu şekilde 🍀