elham34 Arkadaşlar istanbuldan kayseriye gelin geldim. 13+4 günlük gebeyim ilk gebeliğim. Devlet hastanesine doktora gitmek istiyorum . Önerebileceğiniz doktorlar var mı ?
Yesiimm elham34 venhar Ceyhan a gidiyorum ben çok memnunum.. Erkek bayan olması önemli değilse Mehmet ak da çok iyi bir doktor
elham34 Yesiimm teşekkür ederim bayan doktor olması tercihimiz :) Benim için farketmesede eşim için..... :)
Yesiimm O zaman hiç kaygı etmeden venhar a git. Şehir hastanesinde. Çalışma programına bakarak orda olduğu gün gidebilirsin haftada iki gün felan oluyor.
REYHANdnmz Şehir Hastanesi çok uzak çok büyük ben göze alamadım oraya gitmeyi ya güzel ilgileniyorlar mı
Yesiimm REYHANdnmz valla 3 gün yattım özel hastaneyi aratmadı. Herşeyi taze tertemiz. Ben çok sevindim doğum evinin taşınmasına.
hmmokk Ben dün şehir hastanesine gittim ordan da bir doktorla kontrollerime devam ediyim istedim normalde doktorum Memorialda. 11’de gittim sıra bitmişti. İnternettende randevu sistemi şuanda yok. Eğer kontrole gidecekseniz erken gitmenizi tavsiye ederim.
elham34 Yesiimm venhar ceyhanın programına baktım bu hafta full izinli :( Bu hafta pazartesi gidicem eşimle doktora bu hafta doktorun olmaması kötü oldu artık şansa hangi bayan doktor gelirse :/
Muttus Yesiimm foruma yeni katıldım canım acaba doğum yapıp mi kaldın 3 gün hastanede doğumdan sonra kaldıkları odayı çok merak ediyorum da