_umutperisii 14 haftalık hamileyim bugün doktorum amniyon sıvısı az ve kafası gövdesine göre biraz büyük takibe alalım dedi bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba
Yduygu Haftada amnıyoj sıvısı az denıldı. Doktorumla takıpe aldı nerdeyse her hafta kontrole gıttım. 37. Haftama kadar boyle devam ettı. 37+3 te dogum yaptım… bol bol ıstırahat gunde 4 lıtreden fazla su ıctım ara sıra havuc suyu ıctım ınsallah sende mıyadını doldurursun… doktorumun tek ıstegı 37 olsun yeter dıyordu o zmana kadar dayandık cok sukur..