Mrvgvn ben de istedim ama doktorum taraftar değil. bebek ve kendin için aldığın riske değmez dedi. Sonuçta rahim zarar görüp hem bebek hem de seni kaybedebiliriz dedi. destekleyen arkadaşlar var, değiştirebilirsin doktoru dedi. İnternetten araştırdım, yaptıran var. Ama doktorumun dediği gibi hayati risk olan doğumlar da var. İlk sezaryenini ben yaptırmadım, kesi nasıl atıldı, rahmin ne durumda bilemem dedi. İlk sezaryende eşim yanımdaydı, doktor bebeği çıkarırken kesiyi iyi hesaplayamamış sanırım, kafası takılmış, hemen iki eliyle yırtmış karnımı. Tabii ben spinalin etkisiyle hiçbir şey hissetmedim, salak salak bakıyordum etrafa. 😂 öyle olunca ben de cesaret edemedim açıkçası. Bir de altta çok kesi oluyor, burada okuduklarıma göre. Hani deli gibi yoga, spor falan yapmak lazım. Rahat normal doğum için. Umarım siz yapabilirsiniz.