Kızlar benim doktorum bana çatlak kremi olarak pregnicy diye bir jel önerdi. Her yerde satılmıyor. Satan yerlerde de 150 ₺ gibi bir fiyatı var. Daha önce duymamıştım bunu ama doktorum ve hemşirem çok överek anlattı güneş yanığında bile anında etkisi varmış. Hiç duyan kullanan var mı? 🌸