seher_edz Merhaba güzel anneler bir kızım olucak inşallah 26. Haftamdayim hala isim belirlenmedi eşim ve ben Ayça ismini çok beğendik sizce nasıl yada önereceğiniz değişik hoş isimler varsa yardımcı olur musunuz 😍❤️
Taze1anne seher_edz Ayça güzel bir isim. 🥰 Benim oğlum olacak hala bir isim bulamadım bende. Kızım olsaydı arya ya da mira düşünüyordum size de fikir olsun. 🌸
Limonveannesii seher_edz bende ipek yada idil düşünüyorum ama hala tamam ya işte şu kesin diyemiyorum 🤭
Seryy seher_edz Serra ve Ecrin isimleri var bizim de aklımızda ama hala emin olamıyorum hiç biri mükemmel değil sanki
Olyb Seryy Serra çok güzel 🥰 Ecrin ismi pek önerilmiyor ama. Iyi araştırmanızı tavsiye ederim. Ecrin kulağa da hiç güzel gelmiyor bence, ama o zevk meselesi