Selam kızlar. 23 günlük bebeğim var. Gece gündüz aksatmadan 2 saatte bir emziriyorum fakat bu ne kadar böyle sürecek ne zamana kadar 2 saatte bir emzirmeye devam edicem ya da bu yaptığım doğru mu. Gazlı bir bebeğim var geceleri zar zor uyutuyorum bazen ona rağmen 2 saatte bir emzirmem doğrumu daha yeni uyumuyormuş uyandırdığım oluyor çünkü