Ben de 31+4 te öyle hissediyordum, doktora gittim ve gerçekten de aşağı inmiş, bu haftalarda aşağı inmesi normalmiş gerçi ama benim ki mesela biraz fazla inmiş o yuzden hareketi azalt dedi bana şimdi yatıyorum daha çok. Sizin haftanız daha ileri sizin de inmiş olması normaldir bence ama tabi ne kadar indiği kritik anladıgım kadarıyla, hemen doktora gidemeyecekseniz bile biraz hareketleri yavaşlatmak gibi bir önlem alabilirsiniz muayene tarihinize kadar.