Peri-han Elif0712 çok güzeller sağlıklı günlerde giyer inşallah ☘️ Kırmızılıyı nerden aldınız çok beğendim 😊
hava123 Elif0712 güle güle giysin yavrunuz 🙏🏻 Bende 15 haftalıgım yavastan basladıl bizde 💧 nerden aldınız takımları
Elif0712 Susamtanem2 birazdan link atayim bakin imaj marka olanlardan kizlarimada almistim kaliteli oluyor
Elif0712 Susamtanem2 yesil olan 89.90 lacivert 58.82 kirmizili 59.99 sari aslanli 50.96 trendyoldan hepsi daha once imaj marka urun kullandim kaliteli
Elif0712 Twinsss linkler https://ty.gl/wnuiqjro https://ty.gl/rgdihly https://ty.gl/i0krqflrp https://ty.gl/0cubeaxe @Susamtanem2
Minikcivcivv Elif0712 yaa yiycemyiycem sağlıkla giysin inşallah hepsi bir birinden güzel canım 😍🌼 acaba nerden aldın öğrenebilir miyim 😊