Khadije Ben memnun kaldım. Sezeryan dogum yapmak zorunda kaldım bebegim dönmediği için. Acıkcası ebelerden hemsireler nasıl davranır falan diye çekiniyodum ama gercekten ilgililer. Ağrım oldugu heran hemsireleri cagırdım agrı kesici yapsınlar die bıkmadan usanmadan geldiler merak ettiğim konularda bilgilendirdiler. Yeni hayat hastanesi hemşireleri gercekten ilgililer. Doktorum da Erçin Erdem Çelikel bu arada öneririm ☺️