Benim de ilk gebeliğim ve 38. Haftadayım.
Ben de düşükçe geriliyorum ama sonra kendimi rahatlatıyorum ona kavuşacağım diye 🐰
normal istiyordum ama sezeryan olcak gibi :(
Hiç bi doğum hikayesi aynı değil hiç birini dinlemeyin herkesin farklı oluyor çünkü ❤️
Dilerim herkesin çok güzel olsun 😇