Kızlar dün eşimin amcaoğlusu hastaneye kaldırıldı oda bakmak için hastaneye gitti tabi korona olduğunu bilmiyorduk taki bu sabah testleri pızitif çıkana kadar. Eşimde iki doz aşısını olmuş orda dikkat etmiş eve gelince de hiçbi yere dokunmadı direk banyoya gidip üstünü felan değiştirdi sizce kapmış mıdır bana bulaşır mı acaba korkudan her yerime ağrı girdi yemin ederim