NurNisa Hala gelmiyor bebeğim normal doğum bekliyor doktor ama kilosu 4000 kiloya yaklaştı 4 ağustos da 40 haftası doluyor ondan sonra doktor riskli olabilir dedi biraz sizce normal doğumu beklemeli miyim yoksa sezeryan mı olmalıyım kızlar ?
-Cansu- NurNisa bizde 38+6 olduk bir hafta önce 3500dü şimdi kaç oldu bilmiyorum. 4 kilo üstü olursa normal doğuma cesaret edebileceğimi sanmıyorum
Kahannesi NurNisa doktorun karar verir canım zorlamaya da hiç gerek yok ama mesela ben burda bir özele gittim bir devlete gittim kiloda aşıır fark çıktı. Devlete gidersen zaten normal doğum için desteklerler. Benim bayağı problemliydi özelde olsa 40 kere sezeryan yaparlardı ama ben devlette normal doğurdum