Sulee_ bende direnç kaynaklı erken doğum yaptım canım . Süreci ve sonrasını biliyorum . Benimde tansiyon problemim olmamıştı .3 hafta gerilik vardı . Ama kilo alımı hiç yoktu .hemen ciğer geliştirici yapıp ardından doğuma aldılar . Simdi 2 yaşında bile :) Sende sağlıcakla tam zamanında kavuşursun evladına insAllah 🤲🏻 Suanda bebeğinin kilosu ne durumda ?