Kizlar merhaba pazartesi günü drumun tavsiyesiyle sezaryan olacağım, dr kombine sezaryani(epidural+spinal bir arada)önerdi. Ben ilk defa duydum ikisini bir arada, daha once bu sekilde sezaryan olanlar var mi? Neler yaşadınız, tecrubesi olanlar yazarsa sevinirim.