Merhaba kızlar. Gebeyim ve çalışıyorum. Masa başı bir işim var, bayram tatilinden önce bir sorunum yoktu fakat bu hafta iş başı yaptığımdan itibaren zorlanıyorum. 8 Temmuzda 29+4 tüm bayram tatiline çıkarken, 28 Temmuzda 32+3 te iş başı yaptım ve o günden beri zorlanıyorum. Sanki oturmak beni yoruyo. Göbeğim büyüdükçe karnımın içi acıyo gibi . Nasıl anlatılır bilmiyorum ama böyle gaz sancısı gibide mide ağrısı gibide.. karnımın içerisinde dönüp duran bi acı var.. Eve gidip uzandığımda geçiyor. Dün doktordaydım çalışmak istiyorum diyip çalışabilir raporu aldım. Çünkü hep böyle plan yapmıştım. Eylül 2ye kadar işte olacağım. Acaba benim gibi otururken böyle bir acı yaşayan varmı? Dayanılmayacak birşey değil ama huzursuzda ediyor. Anlam veremiyorum. Gaz ağrısı mı yada uzun süredir evde dinleniyodum birden işe dönünce onun hamlığı mı var üstümde anlamadım. Devam ederse doktoruma danışacağım ama benim gibi yaşayan varmı merak ettim. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️