Merhaba güzel anneler. 18+3 haftalık oldum. 3 gündür oğlum çok hareketli ordan oraya yüzüyor resmen çok net hissetmeye başladım artık. Dün ilk defa karnımın alt kısımlarında tuhaf bir şeyler oluyordu açtım karnımı izledim görür müyüm dışardan diye, birde ne göreyiiiiim ay tekme attı o nasıl bir his öyle Allah’ım yerimde duramadım koştum kocama benim oğlum tekme atıyoooor diye mutluluktan çıldırdım 🙈 çok mu erken oldu bu yoksa normal mi bilemedim ama tarifsiz bir duyguymuş. 🥰