Kubra_123k Benim arkadaşım izmirde yaşıyordu ama ailesi burdaydı doğum için bursaya geldi acilden giriş yaptı doğum yaptı memnun kaldı benim ilk hamileliğim ama duyduğuma göre bağırmaları kızmaları biraz bizim elimizdeymiş biz çok bağrırsak terslerine giden bişey olursa bağrıyorlarmış öyle duydum 🤷🏻♀️
Merve2Asel Kubra_123k orası öyle canım ama herkesin acı eşiğide farklı ben ilkte korkudan bağırmıştım hatta kızmayın bana diyordum hep Allah razı olsun sakinleşmem için uğraştılar ozaman bahar Hastanesi’nde tabi saglıkla doğsunlar
Kubra_123k Merve2Asel şuan erkeğe gitsek kadınada gitsek acilde hangi doktor varsa o denk geliyormuş o yüzden o yönü düşünmüyorum sağlık sonuçta yapcak bişeyimiz yok tabikide ne kadar utanç verici olsada
ogrencianne35 Merve2Asel embiye hanıma da gidebilirsiniz o da hayat hastanesinde doğum yaptırıyor ve saat kaç olursa olsun doğuma geliyor
AyseNamli Ben ilkini dorukta yapmistim ve doktorum doguma kendi girmisti normal.dogumdu ebeler hicbisey yapmamisti nerdeyse
AyseNamli Merve2Asel 5yil once ortalama bi fiyati vardi ama suanda nasil bilmyrm biraz yuksek olabilir.
Hosgeldinbebek Elif-Beyaz - 1.katta, basık tavanları kalabalık iç içe bekliyorsun, doktorların odalarının önünde hep kuyruk, muayne odalarında cam bile yok bence devlet hastanesi fiziki olarak lüks kalıyor çekirge doruğun kadın dogum katının yanında