Kızlar 15 haftalığım. Aşı olmadım. Hiçbi yere çıkmıyorum. Dün kan vermeye gittiğimde eve kargom gelmiş komşuma dedim al diye o da evden çıkarken almış arabasına koymuş neyse bunlar akşam dışarda çay içmeye gitmişler ben de kaynvalidede kalacaktım hem gideyim çay içeyim hem de kargomu alırım dedim yarım saat oturdum ama dışardaydık. Şimdi o oturduğumuz kişilerden 2 kız kardeş korona çıkmış panik atak oldum bende de var mıdır diye 😧 Gidip yaptırsam hemen belli olmaz demi 3-5 gün geçmesi lazım?? İsz korona oldunuz mu hamilelikte? İlaç içebildiniz mi? Nasıl geçti süreç? Çok korkuyorum kendim ve bebek için :/