Aysekrblt58 9 hafta olan annişler nasıl gidiyor ben cok heycanlayım cok tatıfsız bır duygu rabbım herkesın kucagına almayı nasıp etsın saglıkla
sevval_202127 Aysekrblt58 Aysekrblt58 merhaba bende dokuz haftalığım dün biraz korkuttu ama şuanlık iyiyiz
asyaebrar Aysekrblt58 9+2 den merhaba günler geçmiyor sankiiii cinsiyeti öğrenmek istiyorum bir an önce🙈💕
Aysekrblt58 sevval_202127 gecmıs olsun kanama delan mı oldu umarım iyidir bebişiniz. Bende sureklı korku ıcındeyım sureklı karın agrısı oluyor ve kese arkasında kanamam var progestan kullanıyorum bırde ıgne yaptırdım