Tazemomyyy bugün kontrolüm vardı 38. Haftam sancı vs bi anda oluşan ödemden dolayı şikayetçiydim doktorum nst de sancı görmedi idrar tahlili istedi protein kaçağından şüphelendi ama cok şükür çıkmadı sadece bolca kum çıktı ilaç verdi bıgün onu kullan bol su iç çarşambada gel alalım sezeryana dedi zaten günümde 4 Ağustos. Size ilaç yazmadımı doktor