Muserrefnlfr tatlım Mısır’dan da oluyor bende haftada bi kaç tane yiyordum çünkü bebek için çok faydalı midemde ekşimsi tuhaf ağzım da köpük vardı sanki Bidaha yemedim mide bulantısı falan bende yaşıyordum sanki kabız mışım gibi garip şeylerdi Mısır yeme bence