Nurr_1 şuruplar genelde bı sure ıdare edıyo benım de cok sıddetlı oluyordu neredeyse hıc bırsey yıyemedıgım zamanlar olmuştu sonra doktorumla tekrar konuştum ve rabelis dıye bır hap verdı su an o kadar rahatım kı hıc bır sıkıntım kalmadı 33 hafta olduk bıle hatta ☺️