Suadmsv Kızlar reglim 7 gun gecikti bu ay normal gebelik testi ve erken gebelik testi aldım ikisi de tek çizgi.. 1 2 hafta önce iki gün üst üste agri kesici içmiştim ondan gecikmiş olabilirmi? Gebelik olsa testlerde çıkardı diye düşünüyorum ama?
Eezgiliiiiii Suadmsv benimde tek cizgi cikmisti acile gidip beta hcg baktirdim gebe oldugumu öğrendim