3 gündür aşırı derecede kemik agrısı nefes darlıgı çekiyordum bugun bogaz agrısıyla öksürük başlayınca test verdim pozitif çıktı 3 gündür ogluma hasretim onun yanı sıra bebek hareketi azalınca doktora gitim kalp atışı çok yüksek dediler nesetede sonra serum takıp 1 sat boyunca neseteye baglı kaldım düzelince yatışımı iptal edip ewe döndüm sormak istedigim şimdiye kadar laç dahi bi yana agrı kesici bile kulanmadım bu aya kadar ama dayanılmaz agrılarım var ilaç kulansam mı zaten doktor ilaç yazıcak da ben bebegime geçip bi etki bırakmasından korkuyorum sonuçta medyada neler neler duyoruz artık doktorlara bile guvenim yok tecrübeli kovit olanlar ve geçirenler yardımcı olursanız sevinirim