Kızlar merhaba,yine ben .Daha önce belirtmiştim.6+6 da özele gittim vajinal bakıldı.Sadece kalp atışını alamadı.Bu arada tüp bebek benimki.Sonra araştırma hastanesine gittim orada sadece keseyi gördü bebek yok dedi.Cuma tekrar gel dedi gittim.Şimdi Yolk kesesini gördü pazartesi tekrar gel dedi.Hastaneden gelişi kendimi kafeye zor attım çıkardım resmen .Midem kötü belirtiler devam.Anlamıyorum .Ne yapacağımı şaşırdım.Bugun 7+5 vajinal sadece Yolk kesesi gözüktü.Anlamadım.