37+1 deyim sancılarım başlamış ama açılmam yok doktor pazartesiye kadar açılmazsa sezeryan yapalım dedi normal doğum istiyorum doğum pozisyonun aşagıda bebeğim böyle olup bekleyip normal doğuran var mı bebeğime bir şey olur diye korkuyorum bu durumu yaşayan oldu mu ?