Merhaba kızlar, şimdi ben 18 haftada detayli ultrasona girdim erken girmemin sebebi üçlü teste spina bifida riski cikmasiydi çok şükür bir sorun olmadı doktora hersey normal dedi, simdi 23 haftadayim ve kendi doktorum 24 haftada birkez daha detayliya girmemi önerdi sadece tedbirleri amaçlı benim bulunduğum yerde devlette detaylı olmadığı için erzuruma gitmemi önerdi, sizce ikinci defa girmelimiyim çok kararsız kaldım zaten birkere girdim bir sorun cikmadi simdi girmeme gerek var mi