Ikizdeniz As-1m bende iki krz cektirdim o alttaki cizgiler yok bende neden acaba sadece kalp atisina mi bakılıyor ki bende
bngs_irem KevserPkrcn senin sancıların var canım ama bunların daha düzenli olarak gelmesi gerekiyormus
KevserPkrcn bngs_irem peki yoğun mu hani nasıl bir sancı ben öyle hissedemiyorum sadece kasıklarım da Baskı var
bngs_irem KevserPkrcn bana doktorum 80 ve 100 lere vuran sancıların doğum sancısı olduğunu fakat düzenli aralıklarda olması gerektiğini söyledi. Doktoruna gösterdin mi nst ni? Yanlış yönlendirmiyim o kadar iyi bilemem ama bence başlamış sancıların
KevserPkrcn bngs_irem sancımın başladığını söyledi ama ne derece olduğunu tetikler mi doğumu ondan endişe ettim dünden beri uyuyamıyorum daha şiddetlenir diye 🥺